kolmapäev, 17. mai 2017

8. ülesanne- reflektsiooni küsimused

Kas olin aktiivne osaleja? 
Minu arvates olin küllaltki aktiivne osaleja.

Milles see väljendus?
Täitsin kõik ülesanded õigeaegselt ära ning lugesin ja kommenteerisin ka teiste omasid. Lisaks nautisin väga blogi kujundamist.

Kuidas minu õpiharjumused toetasid kursuse läbimist?
Kuna harjumuseks on saanud tähtajaliselt töid esitada, siis see tuli kindlasti ka siin kursusel kasuks. Uutmoodi oli see, et keegi ei tuletanud kogu kursuse vältel tähtaegu meelde ning pidi rohkem iseseisvam olema.  Kindlasti toetas kursuse läbimist ka shikindlus, kohusetunne ning tahe see kindlasti läbida.

Kuidas minu õpioskused toetasid kursuse läbimist? 
Olime koolis juba miskit ärevushäirete kohta läbinud, lisaks olen nendega kokku puutunud ka praktikatel ning ise juurde lugenud- need teadmised aitasid mul kursust kindlasti paremini mõista ja muutsid ka ülesanded nauditavamaks. Oskus arvutit kasutada ning varasem kogemus blogimaastikul tulid samuti väga kasuks.

Kuidas arvestasin kaasüliõpilaste ja õppejõu kommentaaridega blogis? 
Kommentaaridest sai jällegi midagi uut teada, võtsin selle omaks. Kommentaarid olid kindlasti väga põnev osa kursusest, väga hea mõte, kuidas õppimine huvitavamaks teha.

Mis ja miks läks eriti hästi?
Mulle meeldis väga tabeliga ülesanne, kus pidime situatsiooni valima, negatiivsed mõtted välja tooma ning neid vaidlustama. Tundsin, et see tuli mul hästi välja ning ka kommentaarid olid positiivsed.

Mis oleks võinud teisiti olla?
Arvan, et kõigega võib üldjoontes rahule jääda.

Mida endas veel arendada?
Kunagi ei ole liiga palju püsivust, loovust ning siirast eelarvamusteta lähenemist.

Kuidas muuta õppimisprotsess efektiivsemaks?
Veel efektiivsem oleks õppimisprotsess siis, kui töötaks iseseisvalt läbi mitmed allikad ning puutuks kokku veel rohkemate persoonilugudega- aitab veelgi paremini häireid mõista ning erinevate isiksuste sisemaailma tundma õppida. See omakorda aitaks neile ka õigemini ning loovamalt läheneda.

Soovitused iseendale tulevikuks e-kursuse läbimisel? 
Pea meeles tähtaegu, varu õppimiseks/ülesannete sooritamiseks vaikne koht ja piisavalt aega, et kursusele keskenduda ning sea eesmärgiks omandada nii palju uut infot kui võimalik.

1 kommentaar :